דימום בין מחזורים

דימום בין מחזורים

דימום בין מחזורים

דימום בין מחזורים הינו דימום המופיע לרוב במהלך אמצע החודש. דימום זה יכול להימשך יום או יומיים ולעיתים אף יותר , כמות הדימום יכולה להיות רבה מאוד או מעטה וזאת בהתאם לאתיולוגיה. דימום בין המחזורים אינו תקין ומעיד על בעיות שונות על פי הרפואה הסינית. ברפואה המערבית לא נוטים ליחס חשיבות רבה לנושא זה ולרוב ימליץ הרופא על מתן גלולות להסדרת המחזור מה שכמובן לא יפתור את הבעיה ולרוב אף יחמיר אותה . דימום רב או מועט בין המחזורים גורם לשיבושים הורמונאליים ולאיבוד דם מאסיבי אשר פוגעים בכל המאזן ההורמונאלי וגורמים לשיבושים במחזור עצמו , חולשה ולרוב יתבטא אף בבעיות כניסה להריון. לכן אם את עדיין לא מתכננת הריון בזמן הקרוב ואת סובלת מבעיה כזו של דימום בין מחזורים אנא טפלי בה בהקדם לפני שיגרם נזק משמעותי שיגרום בהמשך לבעיית פוריות. התקשרי עכשיו להתייעצות טלפונית חינם: שרון:050-9344908  קורן:054-4399910 סיבות לדימום בין מחזורים על פי הרפואה הסינית
  1. לחות חמה – לחות חמה מאופיינת לרוב בהפרשות צהובות רבות או מעטות שלעיתים יכולות להופיע אף עם ריח , הפרשה זו לא תמיד מאובחנת כבעיה ע"י הרפואה המערבית בעיקר כאשר מופיעה בלי ריח, ברפואה הסינית לחות חמה זו מאופיינת בעודפי נוזלים וחום מקומי אשר גורמים לסביבה דלקתית , החום גורם להרחבה של כלי דם אשר מתבטא בדימום בין מחזורים.לחות חמה המצטברת באזור הגינטליה יכולה לגרום למצבים של דלקות כרוניות באגן , הידבקויות ברחם וחסימות בחצוצרות כל אלו מהווים אטיולוגיה לבעיות פוריות בהמשך.
  2. דימום בין מחזורים הנגרם מתקיעות דם – דימום זה יתבטא בדימום כהה עם גושים המלווה בכאב בבטן התחתונה הן בזמן הוסת והן בזמן הביוץ. מצב זה מאופיין כסטגנציה של דם ברחם אשר מונעת יציאה וזרימה תקינה של דם , נוצר לחץ על כלי הדם ולחץ זה גורם בסופו של דבר לדימום. במידה ומצב זה מתמשך זמן רב ללא טיפול הדבר יכל לגרום לאנדומטריוזיס , חסימת חצוצרות קשה והדבקויות ברחם .
  3. דימום בין מחזורים הנגרם מקור – קור כגורם פתולוגי גורם להאטה ותקיעות בזרימת הדם ככל שהכיווץ חזק יותר וכלי הדם סגור יותר נראה מצבים של דימום מועט כהה עם קרישי דם וכאבים חזקים בזמן הדימום בווסת וגם בביוץ עצמו , התקיעות גורמת לפריצה של הדם מכלי הדם ואז לדימום .ישנם מצבים מסוימים בהם הדימום יהיה רב ולא מועט.
הפתרון של הרפואה הסינית במקרים של דימום בין מחזורים הוא פתרון טוב יותר מאשר התעלמות מהבעיה ולקיחת גלולות. על ידי תשאול ממוקד נאבחן את הגורם למצב של הדימום בין המחזורים וכך בעזרת טיפולי דיקור שבועיים הנחיות תזונה מתאימות וצמחי מרפא נאפשר לגופך להתמודד עם הבעיה בצורה הטובה ביותר לשפר לך את אורח החיים שמשתבש מאוד במצבים אלו של כאבים ודימום והכי חשוב למנוע בעיות עתידיות שיכולות לפגוע ביכולת הכניסה להריון. לסיכום : דימום בין מחזורים עדיף שיטופל בהקדם כדי למנוע בעיות עתידיות ואנו בקליניקת מעגלים מומחים בטיפול במצבים אלו , הרימי טלפון כבר עכשיו ונעזור לך לשפר את איכות חייך.

למאמרים נוספים:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: