דיקור סיני לזירוז לידה

דיקור סיני לזירוז לידה

דיקור סיני לזירוז לידה מתבצע בנקודות אשר אסורות במהלך הריון בשל היכולת שלהן לכוון את זרימת הדם למטה בעוצמה חזקה , נקודות אלו גורמים לגוף להפריש הורמונים הדרושים לכיווץ הרחם ולפתיחת צוואר הרחם.
דיקור סיני לזירוז לידה מפעיל את המערכת הפרא-סימפתטית אשר בתורה גורמת לשחרור במוח של אנדורפינים שתפקידם לדכא כאב ולשפר את מצב הרוח, לכן הטיפול מסייע ברגיעה, מפחית לחצים ומתחים וכך תהליך הלידה יכול להתרחש מהר עם פחות כאבים וללא הצורך בשימוש במשככי כאבים כאפידורל.

דיקור סיני לזירוז לידה אינו מתבצע באזור הבטן ולכן אינו מסוכן ואין חשש לתופעות לוואי.

מחקר אוסטרלי שפורסם בגיליון הרפואי journal of Chinese medicine בדק השפעת דיקור סיני על נשים שעברו את תאריך הלידה המשוער. במחקר נבדקו 120 נשים, כולן עברו טיפול אחד בלבד בדיקור סיני. תוצאות המחקר הראו כי שימוש בדיקור עורר את תהליך הלידה בשיעור של 88% הצלחה!
ברוב המקרים תהליך הלידה החל בתוך 6-48 שעות מהטיפול.

במחקר נוסף שנערך במחלקה למיילדות וגניקולוגיה באוניברסיטת וינה, אוסטריה נחקרה יעילות דיקור סיני להבשלת צוואר הרחם וזירוז תהליך הלידה.
נבדקו 45 נשים כאשר מתוכן 25 נשים עברו דיקור ו-20 נשים היו בקבוצת הביקורת (זאת אומרת לא קיבלו כל טיפול כלשהו גם לא קונבנציונאלי).
נשים שעברו דיקור התחילו תהליך לידה תוך 2.3 ימים מיום הדיקור לעומת קבוצת הביקורת שבה תהליך הלידה החל לאחר 4.2 ימים.
ל-56% מהנשים שעברו דיקור לעומת 65% מקבוצת הביקורת ניתן אוקסיטוצין כדי לזרז את התהליך.
תוצאות המחקר הוכיחו שדיקור תומך בהבשלת צוואר הרחם ויכול לקצר את משך הלידה!

סיפור המקרה של אורית – זירוז לידה בדיקור סיני

אורית הגיע לקליניקה בשל איכות ביציות חלשה וקושי בכניסה להריון, לאחר מספר חודשי טיפול אורית נכנסה להריון באופן טבעי והמשכנו לחזק את ההריון עד שבוע 14. בפעם הבאה שאורית התקשרה המשפט הראשון שהיא אמרה "באתי לסגור מעגל "היא סיפרה שהיא בשבוע 40+ ויש צירים שלא מתפתחים עם פתיחה של חצי אצבע, הרופאים בבית החולים לוחצים עליה לקבל זריקת זירוז והיא ממש לא רוצה.

אורית הגיע לקליניקה ולאחר תשאול קצר ובדיקת דופק פנינו לטיפול הדיקור, במהלך הדיקור עצמו אורית הרגישה שהיו לה המון צירים חזקים, כאלו שלא היו במהלך השבוע האחרון, לאחר הדיקור הסברתי לאורית שלרוב בין 24 ל 48 שעות אמור להיות שינוי משמעותי בצירים ובפתיחה.

בתאריך ה- 9.7 בשעה 08:43 נתקבל הSMS הבא

בוקר טוב 🙂
ירידת מים בשש וחצי בבוקר אני בבית החולים בדרך ללידה המיוחלת תודה רבההההה , אורית ילדה באותו יום בן בריא.

לחצו להתקשרות מהסלולר או שלחו פרטים בטופס צור קשר

קורן אליהו: 054-4399910

 

שרון אלישע: 050-9344908

 

קליניקת מעגלים – טיפולי דיקור סיני לזירוז לידה.

  רחוב ז'בוטינסקי 5 רעננה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: