רירית רחם דקה | טיפול טבעי לרירית רחם דקה | קליניקת מעגלים

רירית רחם דקה | טיפול טבעי לרירית רחם דקה | קליניקת מעגלים

רירית רחם דקה והקשר שלה להשתרשות העובר ברחם

רירית רחם דקה נחשבת לבעייתית ביכולת הקליטה והשמירה על העוברים כיוון שאין אספקה מספקת של דם כדי להזין את העוברים ולכן רירית רחם של פחות מ- 6 מילימטר נחשבת דקה והסיכוי שלה לקליטת עוברים הינו נמוך. רירית רחם דקה יכולה להיגרם עקב גרידות חוזרות ובעיקר גרידות שלוו בחום מדיד או היסטרוסקופיות ניתוחיות אשר יכולות לגרום לצלקות תוך רחמיות או הדבקויות העלולות לפגוע בתהליך הקליטה את עובייה של רירית הרחם ניתן למדוד בבדיקת האולטראסאונד הוגינאלי . בהשפעת ההורמונים המופרשים מההיפופיזה גדלה רירית הרחם ומהווה את מצע הגידול של העובר או העוברים , רירית הרחם הינה הקרקע עליה אמורים להשתרש העוברים וכמו אדמה העוברת עיבוד כך גם רירית הרחם עוברת תהליכי גדילה ושגשוג על מנת להיות איכותית ומוכנה לקליטת העוברים.

הנחיות תזונה לרירית רחם דקה

רירית רחם דקה יכולה להיגרם עקב 2 מצבים עיקריים על פי הרפואה הסינית והם : חוסר דם וסטגנציה של דם ולכן כדי לטפל במצבים בהם יש רירית רחם דקה מומלץ לשלב מרכיבי תזונה אשר יטפלו בשני מצבים אלו. מומלץ לצרוך מזונות ועלים ירוקים הבונים דם כגון תרד , עלי מנגולד ,עלי בייבי פטרוזיליה מזונות כגון דגים , עוף , כבד , לצד מזונות המניעים דם כגון פטל , סלק , סלרי , נבטים, חצילים , נענע ועוד. ניתן לקחת תוספי ברזל , חומצה פולית וויטמין B12

כיצד תורם הדיקור לעיבוי רירית הרחם ולתהליך השרשת העוברים ?

רירית רחם דקה מהווה לא אחת הסבר לכישלונות טיפול , כידוע טיפולי ההפריה מלווים לרוב במתח נפשי רב הגורם להפרשת הורמוני סטרס כגון אדרנלין ונוירואדרנלין המשבשים את זרימת הדם לרחם ובכך יכולים לפגוע בעובי רירית הרחם ובכך להקטין את סיכויי קליטת העוברים , הדיקור מפחית משמעותית את המתח שנוצר מוריד את רמת הורמוני הסטרס ובכך משפר את תהליך השרשת העוברים ברירית הרחם.

לנו בקליניקת מעגלים ניסיון רב בטיפול במצבים של רירית רחם דקה התקשרו עכשיו לאחד מהטלפונים הרשומים מטה ונשמח לסייע לכם

באופן טבעי כאשר זרימת הדם לרחם תקינה היא מספקת חמצן ,חומרי הזנה ובניה כגון חומצות אמינו , ויטמינים מינרלים וגלוקוז הדרושים להשתרשות תקינה של העוברים והתפתחותם ברחם. הדיקור מעבה את רירית הרחם שוב כתוצאה משיפור הסירקולציה ובכך מעלה משמעותית את סיכויי הצלחת הטיפול. הטיפול האולטימטיבי בעל סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר לקליטת העוברים בטיפולי הפריה נעשה ע"י שילוב של דיקור וצמחי מרפא בנוסף לשינויי תזונה המכפילים את הסיכוי להשגת הריון.גירוי נקודות הדיקור גורם להגברת זרימת הנוזלים והדם בגוף ובכך משפר את זרימת הדם לרחם ולשחלות ב- כ 100% , עובדה זו הוכחה מדעית ע"י מכשיר דופלר הבודק את זרימת הדם לרחם , כאשר זרימת הדם לרחם היא אופטימלית גם בנייתה של רירית הרחם תהיה אופטימלית ותאפשר השתרשות תקינה.

נשים הסובלות מרירית רחם דקה התעניינו גם ב:

דיקור סיני לרירית רחם דקה, טיפול טבעי לרירית רחם דקה, תזונה מומלצת לרירית רחם דקה, צמחים שמשפרים רירית רחם דקה, עיבוי רירית הרחם באופן טבעי, שיפור יכולת השתרשות העובר ברירית הרחם, רירית רחם דקה והקשר להשתרשות העובר.

למאמרים נוספים:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: