זירוז לידה טבעי – כיצד דיקור סיני יכול לעזור לזירוז לידה טבעי

זירוז לידה טבעי

זירוז לידה טבעי בעזרת רפואה סינית מאפשר לאישה לקבל טיפול טבעי לזירוז הלידה ללא תופעות לוואי. זירוז לידה טבעי בא לסייע לגוף לעורר הופעתם של צירי הלידה בנשים שאינן מעוניינות בזירוז לידה בבית החולים ונמצאות כבר בשבוע 41 להריון כאשר כבר משבוע 39 ניתן להתחיל זירוז לידה באופן טבעי.
זירוז לידה טבעי אינו מתאים למצבים בהם דרוש זירוז לידה עקב מצוקה עוברית או מצוקה של היולדת.
זירוז לידה באופן מלאכותי
השיטות המלאכותיות לזירוז לידה מותאמות לשלב ההריון בו נמצאת היולדת , מצבם הבריאותי של האם והעובר מצבו של צוואר הרחם וכמובן ישנה חשיבות לאופי הלידות הקודמות שעברה האישה.
ישנן 4 שיטות זירוז לידה באופן מלאכותי : החדרת בלון , פרוסטה גלנדינים באמצעות גל או נר , פקיעת קרומים מלאכותיים ועירוי פיטוצין. על פי מחקרים שנעשו זירוז לידה מלאכותי מעלה את הסיכון לניתוח קיסרי , עלול לגרום לקרעים ברחם ובנוסף צירי הלידה עזים ותכופים יותר בהשוואה לנשים שלא קיבלו זירוז לידה מלאכותי.

זירוז לידה באופן טבעי
דיקור לזירוז לידה –זירוז לידה באופן טבעי בעזרת דיקור מתבצע בנקודות אשר אסורות במהלך הריון בשל היכולת שלהן לכוון את זרימת הדם למטה בעוצמה חזקה , נקודות אלו גורמים לגוף להפריש את הורמון האוקסיטוצין הדרוש לכיווץ הרחם ולפתיחת צוואר הרחם.

זירוז לידה טבעי מסייע ברגיעה, מפחית לחצים ומתחים וכך תהליך הלידה יכול להתרחש מהר עם פחות כאבים וללא הצורך בשימוש במשככי כאבים כאפידורל. דיקור לזירוז לידה אינו מתבצע באזור הבטן ולכן אינו מסוכן ואין חשש לתופעות לוואי.

זירוז לידה טבעי באמצעות קיום יחסי מין- קיום יחסי מין לקראת הלידה, מאפשר לגוף לשחרר אוקסיטוצין בעת קיום יחסי מין מה שמסייע להאיץ את תהליך הלידה. בנוסף פרוסטגלנדינים הנמצאים גם בנוזל הזרע וגם ברירית הרחם תורמים גם הם להתקדמותה הטבעית של הלידה.

זירוז לידה טבעי באמצעות הליכה – הליכות גורמות להנעה של דם ולהפרשת אוקסיטוצין , התנועה הנוצרת במהלך ההליכה גורמת לזרימה של דם לאיזור הרחם ובכך מסייעת בזירוז תהליך הלידה..

מחקרים בנושא זירוז לידה בעזרת דיקור סיני.

מחקר אוסטרלי שפורסם במגזין הרפואי journal of Chinese medicine בדק השפעת דיקור סיני על נשים שעברו את תהליך הלידה המשוער. במחקר נבדקו 120 נשים, כולן עברו טיפול אחד בלבד בדיקור סיני. תוצאות המחקר הראו כי שימוש בדיקור עורר את תהליך הלידה בשיעור של 88% הצלחה!
ברוב המקרים תהליך הלידה החל בתוך 6-48 שעות מהטיפול.
במחקר נוסף שנערך במחלקה למיילדות וגניקולוגיה באוניברסיטת וינה, אוסטריה נחקרה יעילות דיקור סיני להבשלת צוואר הרחם וזירוז תהליך הלידה.
נבדקו 45 נשים כאשר מתוכן 25 נשים עברו דיקור ו-20 נשים היו בקבוצת הביקורת (זאת אומרת לא קיבלו כל טיפול כלשהו גם לא קונבנציונאלי).

נשים שעברו דיקור התחילו תהליך לידה תוך 2.3 ימים מיום הדיקור לעומת קבוצת הביקורת שבה תהליך הלידה החל לאחר 4.2 ימים.
ל-56% מהנשים שעברו דיקור לעומת 65% מקבוצת הביקורת ניתן אוקסיטוצין כדי לזרז את התהליך.
תוצאות המחקר הוכיחו שדיקור תומך בהבשלת צוואר הרחם ויכול לקצר את משך הלידה!

סיפורה של אורית – זירוז לידה טבעי בקליניקת מעגלים
אורית הגיע לקליניקה בשל איכות ביציות חלשה וקושי בכניסה להריון , לאחר מספר חודשי טיפול אורית נכנסה להריון באופן טבעי והמשכנו לחזק את ההריון עד שבוע 14 בפעם הבאה שאורית התקשרה המשפט הראשון שהיא אמרה "באתי לסגור מעגל "היא סיפרה שהיא בשבוע 40+ ויש צירים שלא מתפתחים עם פתיחה של חצי אצבע והרופאים בבית החולים לוחצים עליה לקבל זריקת זירוז והיא ממש לא רוצה.
אורית הגיע לקליניקה ולאחר תשאול קצר ובדיקת דופק פנינו לטיפול הדיקור , במהלך הדיקור עצמו אורת מסרה שהיו לה המון צירים חזקים, כאלו שלא היו במהלך השבוע האחרון, לאחר הדיקור הסברתי לאורית שלרוב בין 24 ל 48 שעות אמור להיות שינוי משמעותי בצירים ובפתיחה.
בתאריך ה- 9.7  בשעה 08:43 יומיים אחרי הטיפול נתקבל ה-סמס הבא:
"
בוקר טוב, "ירידת מים בשש וחצי בבוקר אני בבית החולים בדרך ללידה המיוחלת תודה רבההההה".

אורית ילדה באותו יום בן בריא.

לחצו להתקשרות מהסלולר או שלחו פרטים בטופס צור קשר

קורן אליהו: 054-4399910

 

שרון אלישע: 050-9344908

 

קליניקת מעגלים – טיפול דיקור סיני לזירוז לידה טבעי.

  רחוב ז'בוטינסקי 5 רעננה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: