כאבי מחזור | דיקור סיני לטיפול בכאבי מחזור חזקים

כאבי מחזור | טיפול בכאבי מחזור חזקים ללא תרופות

כאבי מחזור חזקים מורגשים לרוב לפני במהלך או אחרי הווסת. הכאב יכול לכלול אזורים שונים בגוף כגון: בטן תחתונה, גב תחתון, הקרנה של הכאב לרגליים ועוד. במקרים של כאבי מחזור חזקים מאוד, יתכנו כאבי בטן חזקים, בחילות, הקאות ותופעות של עצבנות וחוסר סובלנות המשפיעה על מהלך החיים השגרתי באופן בלתי נסבל. אם את סובלת מבעיות או כאבי מחזור חזקים דעי שיש פיתרון גם ללא תרופות מזיקות ושימוש במשכחי כאבים חודש אחר חודש.

כאבי מחזור חזקים
הסיבות לכאבי מחזור חזקים ודרכי הטיפול ברפואה הקונבנציונלית לעומת הרפואה הסינית
כאבי מחזור או כאבי מחזור חזקים ברפואה הקונבנציונאלית
כאבי מחזור חזקים ככל שיהיו מטופלים ברפואה הקונבנציונאלית באמצעות כדורים משככי כאבים כאשר ההתייחסות הינה לסימפטום בלבד ללא כל ניסיון להבין מה הגורם העיקרי לבעיה. מאחר והטיפול הינו לטפל בכאב עד שיחלוף ולא במקור הבעיה יותר ויותר רופאים אף ממליצים למטופלות שלהם לפנות לרפואה הסינית.
כאבי מחזור חזקים על פי הרפואה הסינית
ברפואה הסינית יש מספר אבחנות לכאבי מחזור והן משתנות בהתאם לזמני הכאב, אופי ותדירות הכאב, האם הכאב מוקל או מוחמר בקור או חום וכמובן אזורי כאב.

כאבי מחזור לפני הוסת
כאבי מחזור לפני הוסת או בשמם הרפואי (PMS(Pre menstrual syndrome מאפיינים כאבי מחזור חזקים התוקפים את האישה לפני הוסת, על פי הרפואה הסינית כאבי מחזור אלו קשורים בעיקר לתנועה לא נכונה ותקיעות של צי'(תקיעות בערוצי האנרגיה) ומאופיינת בעלייה של אנרגיה כלפי מעלה במקום לנוע בכיוון הנכון כלפי מטה, הסימפטומים לפיכך יכללו תופעות של עצבנות, כאבי ראש, יכול להיות שיהיו מיגרנות לפני הוסת, כאבים ונפיחות בחזה, בחילות, דימום מהסס עם זרימה לא חלקה ללא קרישי דם.

כאבי מחזור בזמן הוסת
לרוב מורגשים כאבי מחזור חזקים מאוד ביום הראשון והשני של המחזור. הכאבים כל כך עזים עד שהאישה אינה מסוגלת לתפקד ונאלצת לשכב במיטה עם משככי כאבים, הדימום לרוב יהיה כהה מאוד מלווה בקרישי דם גדולים כאשר לרוב נראה הקלה בכאב לאחר יציאת קרישי הדם. באבחנה סינית מצב זה נקרא Bld stasis ומשמעותו תקיעות של דם.

כאבי מחזור
כאבי מחזור לפני הוסת וכאבי מחזור בזמן הוסת מאפיינים לרוב מצב של עודף ברפואה הסינית הכוונה היא למצב שבו יש להניע את הדם והצ'י בכדי לשחרר את עודף התקיעות שנוצר. תקיעות של דם הינה החמרה של תקיעות של צ'י ובהרבה מקרים בקליניקה נראה את שני המצבים האלה יחד.
כאבי מחזור אחרי הוסת
כאבי מחזור אחרי הוסת מאפיינים כאבים שמגיעים בעיקר לקראת סיום הדימום או לאחריו. הכאבים לרוב יהיו עמומים וחלשים יותר לעומת אלו שמגיעים לפני הוסת. לרוב נראה דימום מועט הכאב יוקל במגע או חימום. ברפואה הסינית מצב זה של כאבי מחזור מאפיין מצב של חוסר דם, הכוונה היא שכדי לטפל במצב זה יש להזין ולבנות דם.
בכל אחד מהמקרים יכול להשתלב גם קור או חום ובהתאם לכך ישתנו גם הסימפטומים האבחנה ודרך הטיפול, הטיפול יכלול לרוב דיקור על בסיס שבועי, תפריט תזונה מותאם ופורמולת צמחי מרפא.
קשר נוסף ולא פחות חשוב הוא הקשר של כאבי מחזור לבעיות פוריות כאלו ואחרות כאשר טיפול מוקדם בבעיית כאבי המחזור יכולה לסייע בעתיד ולאפשר כניסה מהירה להריון.

כאבי מחזור חזקים מקרה מהקליניקה
ורד הגיע לקליניקה כשהיא סובלת מכאבי מחזור חזקים מאוד המתחילים מהביוץ ונמשכים עד היום השני של הוסת לאחר שהדימום נרגע , לפני הוסת כאבי רגליים , רצון בלתי נשלט למתוקים עצבנות בלתי נשלטת , מיגרנות והירדמויות בידיים וברגליים בלילה.
האבחנה הייתה תקיעות משולבת של צ'י ודם על רקע של חוסר דם.
ורד קיבלה תזונה מותאמת שבסיסה 6 ארוחות קטנות ומסודרות , מזונות לחיזוק והנעת דם כגון סלק , קייל, סלרי , עלים ירוקים דגנים וקטניות מלאים.
בנוסף קיבלה דיקור על בסיס שבועי ופורמולת צמחי מרפא לאחר כחודש של טיפול הייתה הקלה משמעותית כאבי המחזור הרגליים והידיים בשבועיים לפני הוסת הקלה משמעותית במיגרנות וירידה משמעותית ברצון למתוק , עדיין היו הירדמויות קלות שנרגעו בהמשך הטיפולים,ורד קיבלה 12 טיפולי דיקור שבועיים בסופם שוחררה כאשר כל הסימפטומים נעלמו כמעט לחלוטין.

כאבי מחזור – סיכום
נשים רבות סובלות מתופעות אלו של כאבי מחזור חזקים ומפסידות אף ימי עבודה כל אימת שהוסת מגיעה ואינן מודעות לכך שזו לא גזירה משמיים !!! כאבי מחזור ניתנים לטיפול על ידי דיקור סיני, פורמולות צמחי מרפא, התאמת תזונה באופן אישי. ניתן להעלים כמעט לחלוטין את הסימפטומים הנילווים.
לחצו כאן לצפייה בסרטוני המלצות מטופלות וראיונות בטלויזיה.

לחצו להתקשרות מהסלולר או שלחו פרטים בטופס צור קשר

קורן אליהו: 054-4399910

 

שרון אלישע: 050-9344908

 

קליניקת מעגלים – טיפולי דיקור סיני לטיפול בכאבי מחזור חזקים. הטיפול משלב גם תזונה מותאמת וצמחי מרפא סיניים.

  רחוב ז'בוטינסקי 5 רעננה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: